2048666605-1

 

Janice and Sonia Lee ,

她們是一對住在雪梨的韓國裔雙胞胎姐妹,

喜歡自彈自唱,再將視頻上傳YOUTUBE,

清新獨特又自然的甜美嗓聲,吸引很多人的注意。

 

Jayesslee-Live-in-Malaysia

 

上個月我無意間在YOUTUBE搜尋到她們的歌,

我被合作無間的合唱所吸引,她們唱得非常完美、沒有暇疵,

直到最近,我仔細的把歌詞看進心裏,

才發現會喜歡上這首歌並非偶然,

而是真的有意義的。

更多Jayesslee相關資訊→http://baike.baidu.com/view/3111286.htm

 

Jayesslee

 

最近想要寫信給媽媽,

可是我看著空白的紙,

寫不出半個字,

因為我腦袋是空白的,

因為我只想放聲大哭,

因為我必須撫慰內心那個受傷的小小孩,

因為在記憶中有好多、好多的痛,

因為我必須承認我沒辦法原諒媽媽放開我的這個事實,

因為...

好多的因為……

可是我想媽媽了,

我想要媽媽給我一個擁抱,

因為我也是個需要媽媽關愛的孩子……

 

 

 

Jayesslee - Officially Missing You


All I hear is raindrops falling on the rooftop
Oh baby, tell me why'd you have to go
'Cause this pain I feel it won't go away
And today I'm officially missin' you
我只聽到落在屋頂的雨聲
喔 寶貝 告訴我為什麼妳要離開
因為這樣的痛苦 我始終揮之不去
而今天 我真的很想妳


I thought that from this heartache, I could escape
But I've fronted it long enough to know
There ain't no way
And today I'm officially missing you
我以為在這次心痛後 我能夠逃脫
但在面對那麼久的傷痛後 我才明白
我始終無法忘懷
而今天 我真的很想妳

Chorus:
Ooh...can't nobody do it like you
Said every little thing you do, hey, baby
Said it stays on my mind
And I'm officially
喔 為什麼沒有人能像妳一樣
像每一件妳為我做過的小事情 嘿 寶貝
像一直停留在我的腦海裡
我真的

All I do is lay around, two years full of tears
From looking at your face on the wall (face on the wall)
Just a week ago you were my baby
Now I don't even know you at all,
I don't know you at all
我只是隨意躺著 帶著兩年滿滿的眼淚
看著掛在牆上相片裡妳的臉
一個星期前 妳還是我的寶貝
現在我卻完全不瞭解妳
我已經完全不瞭解妳

Well, I wish that you would call me right now
So that I could get through to you somehow
But I guess it's safe to say, baby
Safe to say that I'm officially missin' you
好吧 我真希望妳現在能打電話給我
這樣我就能通過某種方式到妳身邊
但我想我可以很肯定地這麼說 寶貝
肯定地說 我真的很想妳

Chorus:
Ooh...can't nobody do it like you
Said every little thing you do, hey, baby
Said it stays on my mind
And I'm officially
喔 為什麼沒有人能像妳一樣
像每一件妳為我做過的小事情 嘿 寶貝
像一直停留在我的腦海裡
我真的

Well, I thought I could just get over you, baby
But I see that's something I just can't do
From the way you would hold me
To the sweet things you told me
I just can't find a way to let go of you
好吧 我想我可以忘記妳 寶貝
但我知道 有些事我永遠做不到
從妳給我的擁抱
到妳對我說的甜言蜜語
我始終找不到讓自己放手的方法

Chorus:
Ooh...can't nobody do it like you
Said every little thing you do, hey, baby
Said it stays on my mind
And I'm officially
喔 為什麼沒有人能像妳一樣
像每一件妳為我做過的小事情 嘿 寶貝
像一直停留在我的腦海裡
我真的

It's official
Hoo, you know that I'm missin' you, yeah, yes
All I hear is raindrops, oh, yeah
And I'm officially missin' you
真的
妳知道我正在想念著妳 是的
我聽到了雨聲 喔 是的
而我真的很想妳

 

推一下,加好友

 

arrow
arrow

    Jaslene賈絲鈴 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()